loading...
پسر باهوش
حامد بازدید : 46 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (1)

پیامک سرکاری وخنده دار

 پسر باهوش

 

 

 

 

 

 

به شب گفتم برابهترين کسي که دوست دارم چي بنويسم گفت مگه بيکاري بگيربخواب.

 


شنيدم قوري قوري اخراج شده.شرکتشون نيروميپذيره،يه عکس بادوفتوکپي بردارسريع برو.ديرنشه.!!!

 


بياعزيزم برات کارت شارژخريدم،فقط زحمت خراشيدنش باخودت.


||||||||||||||||||||||||||||


 شب خوابتو دیدم عزیزم.خواب دیدم میریم بهشت.داشتیم میرفتیم که روی پل سراط خسته شدی من کولت کردم رفتیم. نزدیکای بهشت من خسته شدم تو کولم کردی.دم دربهشت که رسیدیم نگهبان  بهشت به من گفت سلام علیکم خرتونو ببندید بیایید داخل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت بزرگ علمی تفریحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    از بین خواننده های زیر کدام رو می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 985
  • کدهای اختصاصی